Google Business Suite

G Suite

Tek bir paketle kurumsal
performansı zirveye çıkarın

Üretimden satışa,
verimlilik ve karlılık artışı

G Suite ile düşük maliyet,
yüksek güvenlikli teknoloji altyapısı,
verimlilik ve karlılıkta artış.

G SUITE HAKKINDA DETAY BİLGİ İÇİN...
Google Suit

Bağlan
İş arkadaşlarınız her zaman ulaşılabilir durumda.

Google Suite

Erişim
Dosyalarınızı depolayın ve ihtiyaç duyduğunuz dosyaya anında ulaşın.

Oluştur
Projenizi hayata geçirmek için ihtiyaç duyduğunuz her şey

Google Suite

Denetim
Kullanıcıları, cihazları ve verileri güvenli şekilde, kolayca yönetin.

Google Suite

İŞLEYİŞ ŞEKLİ

G Suite, birlikte çalışmayı
çok daha kolay hale getiriyor.

Yüz yüze görüşerek daha hızlı kararlar alın.

Diğer kullanıcıların müsait olduğu zamanları görmek için paylaşılan takvimler kullanın ve otomatik e-posta davetleriyle toplantılar planlayın.​

Kamerası olan herhangi bir bilgisayar, telefon veya tablette, tek bir tıklama veya dokunuşla toplantınızı video konferansa dönüştürün.​

Çalışmanızı ekip halinde inceleyerek hızlıca karar verebilmek için ekran paylaşmanız yeterli.

google Suite

Gerçek zamanlı olarak ortak çalışma yapın.

İnternet’e bağlı olsun veya olmasın, farklı cihazlarda dokümanlar, e-tablolar ve slaytlar üzerinde kolayca çalışın.

Ekip arkadaşlarınızla veya şirketinizin dışındaki kişilerle tek dosya üzerinde çalışın. Diğer kişiler yazarken düzenlemeleri görün, yerleşik sohbet üzerinden haberleşin ve yorumlar ekleyerek sorular sorun.

Aynı anda birden çok kişi çalışabilir ve yapılan her değişiklik otomatik olarak kaydedilir.

Dosyaları bulutta depolayıp paylaşın.

Tüm çalışmalarınızı bilgisayar, telefon veya tabletinizden güvenle erişebileceğiniz tek bir yerde tutun.

E-posta eklerine ihtiyaç duymadan, diğer kullanıcıları hızlı şekilde dosya görüntülemeye, indirmeye ve dosya üzerinde ortak çalışma yapmaya davet edin.

Dosya güncellemeleri otomatik olarak kaydedilir ve Drive’da depolanır. Böylece herkes dilediği zaman en güncel sürüme erişebilir.

Google Suite
Google Suite

Verilerinizin ve cihazlarınızın güvenliğini sağlayın.

2 adımlı doğrulama ve tek oturum açma gibi güvenlik seçenekleriyle şirketinizin verilerini koruyun ve cihaz kaybı veya çalışan değişikliği gibi durumlar olması ihtimaline karşı verilerinizin güvenliğini sağlamak için mobil yönetimini kullanın.

E-posta iletilerini ve kayıtlı sohbetleri arşivleyin ve bu verilerin ne süreyle saklanacağını belirleyin.

Güvenlik ayarlarını, merkezi bir yönetim konsolundan kolayca yapılandırın ve yardım almak için telefon veya e-postayla Google destek ekibine 7/24 ulaşın.

Sorularınıza Cevaplar

Bir video odadan paylaşılan içeriği görebilir miyim?
Evet. Word, Excel ve PowerPoint’in yanı sıra masaüstünüz gibi içerikler, video odasından ArkadinVision’a katılan herkes tarafından paylaşılabilir ve görüntülenebilir

 

Bir toplantı düzenlemek ne kadar kolay?
Çok kolay! Microsoft Outlook ve Google Chrome e-posta araç çubukları sayesinde, tek bir tıklamayla doğrudan takviminizden toplantı düzenleyebilir, başlatabilir ve davetiye gönderebilirsiniz.

 

Skype Kurumsal üzerinden katılabilir miyim?
Evet, katılımcılar ve moderatörler Skype Kurumsal kullanarak toplantıya katılabilirler. Bu, doğrudan istemci üzerinden veya Outlook ya da Chrome toplantı davetiyesi aracılığıyla yapılabilir.

Bu yalnızca bir video konferans aracı mıdır?
Hayır, bu sizin dijital toplantı alanınızdır. Dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Yalnızca sesli arama yapabilir, ardından ekranınızı paylaşmak için tarayıcınızdan faydalanabilir ve toplantı için gerekliyse web kameranızı açıp video konferansı yapabilirsiniz. Esnek ve kullanışlıdır.

 

Toplantıma kaç kişi katılabilir?
Toplantınıza en fazla 25 katılımcı katılabilir. Masasüstü, mobil cihaz, Skype Kurumsal veya video oda sistemi üzerinden katılan kişiler bu sayıya dahildir.

 

Nasıl içerik paylaşırım?
İçerik paylaşmak bir düğmeyi tıklamak kadar kolaydır. Bunu, toplantınızdaki paylaşım simgesini tıklayarak veya Skype Kurumsal çözümünüzde yer alan her zamanki paylaşım simgesiyle yapabilirsiniz.