Kurumsal Sitenizin Analizi ve Optimizasyonu için; Google Analytics

 

Google Analytics, web sitenizin trafiği ve pazarlama faaliyetlerinizin verimliliğiyle ilgili zengin bilgiler veren bir kurumsal sınıf web analizi çözümüdür. Güçlü, esnek ve kullanımı kolay özellikler trafik verilerinizi artık tamamen başka bir gözle görmenizi ve analiz etmenizi sağlamaktadır.


Siteniz hangi sıklıkta ziyaret edilmiş, hangi anahtar kelimeye ait arama sonucuna tıklandığında sitenize ulaşılmış, sitenizin hangi sayfası daha çok okunuyor, hangi sayfada daha çok vakit geçiriliyor,  gelen ziyaretçi  sitede ne kadar kalıyor, bu ve bunun gibi tüm sorulara Analytics sayesinde yanıt bulabilir, elde ettiğiniz bilgiler sayesinde kampanya başarılarınızı ölçebilir, sitenizi nasıl geliştirebileceğinize dair fikirler edinebilirsiniz.

 

google analytics

Google Analytics'le her an daha iyi hedeflenmiş reklamlar yazmak, pazarlama faaliyetlerinizi güçlendirmek ve daha yüksek dönüşüm sağlayan web siteleri oluşturmak için daha hazırlıklı durumda olursunuz. Google Analytics Google’ın şu an için ücretsiz bir hizmetidir. ARGESOFT YAZILIM A.Ş. olarak E-İş Süreç Yönetimleri ve Danışmanlık hizmetleri kapsamında Google Analytics için de kurulum ve yönetim desteği sunmaktayız.

 

Google Analytics ile neler yapılabilirsiniz?


Gelişmiş Segmentasyon
Trafiğinizi alt kümelere ayırıp ve analiz edebilirsiniz. "Ödemeli Trafik" ve "Dönüşüm Sağlayan Ziyaretler" gibi önceden tanımlı özel segmentler arasından seçim yapabilir veya esnek, kullanımı kolay bir segment oluşturucuyla yeni, özel segmentler oluşturabilirsiniz. Mevcut veya geçmiş verilere segmentleri uygulayıp raporlardaki segment performansını karşılaştırabilirsiniz.

 

Gelişmiş Analiz Araçları

Özet tablolar ile birden çok boyut ve filtre uygulama özellikleri ile gelişmiş veri analizi gerçekleştirebilirsiniz. Hızlı bir şekilde kullanılabilen araçlar, verileri doğrudan rapor tablolarında ayrıntılı bir şekilde incelemenizi ve düzenlemenizi sağlar.

 

Özel Raporlar

Görmek istediğiniz bilgileri, görmek istediğiniz şekilde düzenlenmiş olarak sunan özel raporlar oluşturabilir, kaydedip ve düzenleyebilirsiniz. Sürükle ve bırak özelliğine sahip arayüz, istediğiniz metrikleri seçmenizi ve alt raporların birden çok düzeyini tanımlamanızı sağlar. Oluşturduktan sonra, her bir özel rapor istediğiniz sürece kullanılabilirsiniz.

 

Analytics Bilgi

Google Analytics, raporlarınızı izler ve veri modellerindeki önemli değişiklikleri size otomatik olarak bildirir. Ayrıca, belirli eşiklere ulaşıldığında size bildirim gönderilmesi için özel uyarılar da tanımlanabilir.

 

Gösterge Tabloları

Raporların içinde bilgi aramaktan kurtulun. İhtiyaç duyduğunuz tüm bilgileri, itediğiniz e-postayla gönderebileceğiniz özel bir Gösterge Tablosuna yerleştirebiliriz.

 

Özel Değişkenler

Özel değişkenler; isabet, oturum veya ziyaret düzeyinde verilere dayanarak birden çok ve hatta eşzamanlı izleme segmentleri tanımlayabilmenizi sağlar. Özel değişkenler, Google Analytics'i özelleştirme gücü ve esnekliği sağlayarak işiniz için en önemli, farklı site verilerini toplama olanağı sunar.

 

AdWords ve AdSense ile entegre

Anahtar kelimeleriniz, arama sorgularınız, eşleme türünüz ve daha fazlası için tıklama sonrası verilerle AdWords performansınızı optimize edebilirsiniz. AdSense raporları, yayıncılara hangi site içeriğinin en çok geliri sağladığını gösterir.

 

Hedefler

Satışları ve dönüşümleri izleyebilirsiniz. Sitenizin müşteri katılım hedeflerini, tanımladığınız eşik düzeyleriyle karşılaştırarak ölçebilirsiniz.

 

E-ticaret raporlama

İşlemlerden kampanyalara ve anahtar kelimelere kadar tüm öğeleri izleyerek, bağlılık ve gecikme metriklerini alıp, en iyi gelir kaynaklarınızı tanımlayabilirsiniz.